How much will I find?

jag vill ta bort den här bloggen och bara vara glada goda trollflickan som har skaffat en ny. men började skriva där men var tvungen att radera det för jag kan inte vara hon.

bläddrade lite i gamla lookahead förut och på snart 5 år har ju inget hänt. fortfarande lika ångest och fundersam på livet, vardagen och framtiden. sömnlösa nätter och massa gamla saker som gnagar i bakhuvudet.
fan.

är det verkligen så att jag skulle behöva nollställa allt? bara rymma iväg och "börja om"? måste sluta fundera men kan inte sluta rulla tankarna fram och tillbaka. kan inte rymma för jag trivs här.
jag vill inte vara komplicerad. jag är glad och utan bekymmer nu eller tidigare. men tills jag är där så får saker vänta.
för jag kan inte just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0